Πως θα φτιάξεις ένα Affiliate Marketing Site;

Affiliate Marketing Site

Ποια είναι η μαγική συνταγή για να φτιάξεις ένα Site που θα προωθεί αποτελεσματικά Affiliate Programs;

Ένα θέμα που απασχολεί πολλούς Affiliate Marketers είναι το πως θα προωθήσουν πιο αποτελεσματικά διάφορα Affiliate Marketing προϊόντα μέσα από μια ιστοσελίδα. Τις περισσότερες φορές γίνονται προσπάθειες σε ένα ήδη υπάρχον Site, με το σκεπτικό του ότι υπάρχει επισκεψιμότητα και μια καλή κατάταξη στο διαδίκτυο. Τι γίνεται όμως όταν τα Affiliate Programs δεν ταιριάζουν με τη θεματολογία ενός Site; Αν για παράδειγμα μια ιστοσελίδα έχει θέμα την τεχνολογία δε μπορεί να προωθήσει με επιτυχία οποιαδήποτε καμπάνια και αυτό γιατί οι επισκέπτες της λογικά αγνοούν οτιδήποτε άσχετο με την τεχνολογία.

Πως θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε από το μηδέν και να χτίσουμε μια ιστοσελίδα η οποία θα είναι ιδανική για Affiliate Marketing, ώστε να πετύχουμε τα μέγιστα αποτελέσματα;

1. Επιλέγουμε ένα θέμα στο οποίο έχουμε γνώση.

Αν πρόκειται να δημιουργήσουμε μια ιστοσελίδα, τότε θα πρέπει να την γεμίσουμε με περιεχόμενο, τέτοιο ώστε να μπορούμε να το αναπτύξουμε και να το επεκτείνουμε. Συνδυάζοντας τη γνώση και το μεράκι που έχουμε μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, το οποίο θα προσελκύσει επισκεψιμότητα και έσοδα από τη διαφήμιση. Άλλωστε αυτό που ψάχνει ο κόσμος στο διαδίκτυο είναι καλές πληροφορίες, οπότε αν τις παρέχεις εσύ, θα έρθουν σε εσένα.

2. Διαλέγουμε το κατάλληλο Niche.

Όσο γενικότερο είναι το θέμα που ασχολείται μια ιστοσελίδα, τόσο μεγαλύτερος είναι ο ανταγωνισμός και τόσο λιγότερα θα είναι τα έσοδα από τα Affiliate Products. Για να βοηθήσουμε τις μηχανές αναζήτησης και τους online επισκέπτες να μας εντοπίσουν, θα ήταν καλύτερη ιδέα να ασχοληθούμε με πιο συγκεκριμένη θεματολογία, αλλά όχι υπερβολικά εξειδικευμένη. Το Affiliate Marketing σε συνδυασμό με μια ειδικού περιεχομένου ιστοσελίδα παράγει πολύ μεγαλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με Sites γενικού ενδιαφέροντος. Οπότε αν καταφέρουμε να συσχετίσουμε ένα Affiliate Program με το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας, θα πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και τα περισσότερα κέρδη.

3. Σε ποιο κοινό απευθύνεται;

Ακόμα και αν έχουμε βρει το κατάλληλο θέμα της ιστοσελίδας μας, πριν προχωρήσουμε ένα βήμα παραπέρα, θα πρέπει να ερευνήσουμε το κατά πόσο απήχηση μπορεί να έχει. Αυτό μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας το Keyword Tool του Adwords. Εάν διαπιστώσουμε ότι μια λέξη - κλειδί αναζητείται από ένα ευρύ κοινό, τότε μπορούμε σίγουρα να το εκμεταλλευτούμε εξετάζοντας παράλληλα και τον ανταγωνισμό από τα αποτελέσματα αναζήτησης.

4. Επιλογή Affiliate Program.

Η καλύτερη επιλογή για αρχή είναι να επικεντρωθούμε στην προώθηση ενός μόνο προγράμματος, το οποίο όπως προαναφέρθηκε, θα πρέπει να ταιριάζει όσο το δυνατόν περισσότερο με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Βέβαια για να έχει κάποιος πρόσβαση στα προγράμματα θα πρέπει να είναι εγγεγραμμένος ως Affiliate σε ένα Network. Για να γίνει σωστή επιλογή ενός προγράμματος θα πρέπει οπωσδήποτε να εξεταστεί το Landing Page της καμπάνιας. Εάν η σελίδα προορισμού του διαφημιζόμενου μπορεί να πείσει εμάς, τότε μπορεί να πείσει και τους επισκέπτες που θα παραπέμψουμε.

5. Κείμενο ή εικόνα;

Μια εικόνα μπορεί να ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις και να τραβάει την προσοχή του επισκέπτη, αλλά λιγότερες από χίλιες λέξεις αρκούν για να τον πείσουν! Με λίγα λόγια, ο συνδυασμός κειμένου και εικόνας μπορεί παράγει το βέλτιστο αποτέλεσμα.

6. Δράση.

Χρυσές ευκαιρίες δεν παρουσιάζονται συνέχεια και δεν διαρκούν για πάντα, αλλά όταν εμφανίζονται θα πρέπει να τις αξιοποιούμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Οι Affiliates που εκμεταλλεύονται πρώτοι μια καλή καμπάνια, είναι συνήθως και οι πιο κερδισμένοι.