Ανώνυμη καταγγελία για μαζική απάτη της Adsense

Google Adsense Banned

Μια ανώνυμη επιστολή από κάποιον που ισχυρίζεται ότι ήταν πρώην υπάλληλος της Google, περιγράφει μια μεγάλη απάτη σε βάρος των εκδοτών, δηλαδή αυτών που χρησιμοποιούν διαφημίσεις Adsense στις ιστοσελίδες τους.

Η επιστολή δημοσιεύτηκε στις 29 Απριλίου 2014, εντελώς ανώνυμα, στο Pastebin.com με τον καταγγέλλων να ισχυρίζεται ότι εργαζόταν για χρόνια στην Google και πιο συγκεκριμένα στη θέση που αφορούσε τους λογαριασμούς των εκδοτών. Ο ίδιος γράφει ότι προγραμμάτισε πολύ προσεκτικά το χρόνο δημοσίευσης αυτής της καταγγελίας, ώστε να συμπέσει με κάποιους παράγοντες που δε θα αποκαλύψουν την ταυτότητά του. Ο ανώνυμος περιγράφει με λεπτομέρειες, στο πως η Google οργάνωσε μια μαζική απάτη σε βάρος των εκδοτών ακυρώνοντας πολύ μεγάλο αριθμό λογαριασμών, προκειμένου να αυξηθούν τα έσοδα της εταιρίας.

Η καταγγελία για την απάτη της Google.

Ο ανώνυμος γράφει στην επιστολή ότι στη συγκεκριμένη υπόθεση πήραν μέρος πολλοί υπάλληλοι της Google και από αυτά που ακούει, το ίδιο γίνεται και σήμερα. Όλα ξεκίνησαν το 2009.. Μέχρι τότε όλα πήγαιναν μια χαρά, αλλά κάτι άλλαξε. Αυτό το "κάτι" ήταν το κλείσιμο λογαριασμών και τα κριτήρια που εφαρμόστηκαν.

Τι συνέβη;

Στις αρχές του 2009 οι υπάλληλοι της Adsense πληροφορήθηκαν σε μια μακρά συνάντηση για κάποια "έκτακτα θέματα" καθώς και το ρόλο που θα έπρεπε να παίξουν. Πριν από κάποιους μήνες η Google είχε κάποιες σοβαρές οικονομικές απώλειες και όπως τους αποκάλυψαν, έπρεπε να "σφίξουν τα ζωνάρια", αλλά δεν επιθυμούσαν αυτό να γίνει με περικοπές από το προσωπικό.

Ποια ήταν η εντολή;

Η εντολή που πήραν οι υπάλληλοι της Adsense ήταν να εφαρμόσουν έναν αυστηρό/ υπερβολικό έλεγχο ποιότητας στους εκδότες των διαφημίσεων. Όταν κάποιος ρώτησε το τι σημαίνει αυτό, η απάντηση ήταν ότι η Adsense παραδίδει κάθε μήνα επιταγές σε πολύ μεγάλο αριθμό και σε μέγεθος στους εκδότες των διαφημίσεων και αυτό έπρεπε να σταματήσει επειγόντως. Ο ανώνυμος υπάλληλος, όπως και οι υπόλοιποι αντιλήφθηκαν πως εάν δεν συμφωνούσαν θα έχαναν τις δουλειές τους.

Η έναρξη του σχεδίου.

Το σχέδιο με το κλείσιμο λογαριασμών μπήκε σε πλήρη εφαρμογή το Μάιο του 2009 και όπως εξηγεί ο Ανώνυμος, η οδηγία ήταν να κλείνουν εκείνους τους λογαριασμούς  που βρισκόντουσαν κοντά στην πληρωμή και ιδίως αυτούς που είχαν μηνιαία έσοδα $5000 και πάνω. Από το Μάρτιο του 2009 μέχρι το 2012 υπήρξαν αμέτρητες ακυρώσεις λογαριασμών. Ο μήνας όμως με τις πιο πολλές ακυρώσεις ήταν ο Απρίλιος του 2012, όπου οι υπάλληλοι δέχτηκαν απίστευτη πίεση για να το πετύχουν. Ο ανώνυμος εξηγεί ότι δεν γινόταν καμία έρευνα ποιότητας στους λογαριασμούς, αλλά απλά τους έκλειναν. Ήταν μια μεγάλη κλοπή στα έσοδα των εκδοτών και όσα παράπονα παρέλαβαν κατέληξαν στον κάδο της ανακύκλωσης.

Η πολιτική ποιότητας των λογαριασμών - Μέρος πρώτο.

Όπως εξηγείται στην καταγγελία, πολλοί εκδότες προχώρησαν σε νομικά μέτρα ενάντια στην Google Adsense και για αυτό το λόγο μετά το Δεκέμβριο του 2012 εφαρμόστηκε μια νέα πολιτική ποιότητας, κατά την οποία υπήρξε ένας διαχωρισμός των εκδοτών σε τέσσερις κατηγορίες με την επίσημη ονομασία "Adsense Quality Control Color Codes".

Quality Control

Red Group: Περιλαμβάνει οποιοδήποτε λογαριασμό με έσοδα $10,000 το μήνα, ο οποίος γίνεται άμεσα Flagged για επείγουσα εξέταση προς ακύρωση, εκτός και αν ανήκει στο Green Group. Η επίβλεψη αυτής της ομάδας εκδοτών γινόταν από την "Adsense Eagle Eye Team", η οποία αναλάμβανε να μελετήσει την δραστηριότητα αυτών των εκδοτών και να ψάξει να βρει κάποιο λόγο για να ακυρώσει τους λογαριασμούς.

Yellow Group: Περιλαμβάνει οποιοδήποτε λογαριασμό με έσοδα μέχρι $5,000 το μήνα, ο οποίος γίνεται Flagged προς άμεση εξέταση για ακύρωση.

Blue Group: Όποιος λογαριασμός φτάνει τα $1,000 το μήνα γίνεται Flagged για πιθανή εξέταση για ακύρωση, εκτός και αν ανήκει στο Green Group.

Green Group: Αποτελεί την ομάδα των VIP, δηλαδή αυτούς που δεν τους αγγίζει κανείς. Σε αυτή την κατηγορία εντάσσονται όσα άτομα ή επιχειρήσεις μπορούν να προκαλέσουν σοβαρή ζημιά στην Google Adsense από αρνητική δημοσιότητα. Επίσης όσοι υπάλληλοι και οι οικογένειες αυτών, χρησιμοποιούν διαφημίσεις Adsense στην ιστοσελίδα τους. Όποιοι ανήκουν στο Green Group μπορούν στην ουσία να χρησιμοποιήσουν τις διαφημίσεις όπως θέλουν, ακόμα και αν αυτό γίνεται με τρόπο που παραβαίνει τους κανονισμούς.

Η πολιτική ποιότητας των λογαριασμών - Μέρος δεύτερο.

Το 2012 η Google Adsense αποφάσισε να μετατρέψει αυτό το σύστημα σε κάτι πιο αποτελεσματικό και ορθολογικό, κάτι το αυτοματοποιημένο. Ο αριθμός των εκδοτών πολλαπλασιαζόταν και ο αριθμός των υπαλλήλων που θα χρειαζόντουσαν ήταν απαγορευτικός. Ο τρόπος που επινοήθηκε ήταν απλός. Επρόκειτο να συνδυαστεί το γνωστό Google Analytics με τους λογαριασμούς Adsense. Τα στατιστικά δεδομένα του Analytics δεν αντιπροσωπεύουν την πραγματικότητα, δηλαδή δεν είναι 100% ακριβή. Η τακτική που ακολουθήθηκε ήταν ότι όταν κάποιος εκδότης έκανε σύνδεση του λογαριασμού του στο Adsense με το Analytics θα μειωνόντουσαν τα έσοδά του.

Το μεγάλο πρόβλημα της GoogleAdsense - Click Bombing.

Ο μεγαλύτερος πονοκέφαλος που αντιμετωπίζει το ανώτερο προσωπικό της Adsense και αδυνατεί ή αρνείται να βρει λύση είναι τα ψεύτικα Clicks. Πολλοί λογαριασμοί ακυρώνονται λόγω των μη έγκυρων Clicks. Η πιο συνηθισμένη περίπτωση είναι να κλικάρει ο ίδιος ο εκδότης τις διαφημίσεις του, κάτι το οποίο γίνεται άμεσα αντιληπτό από το αυτόματο σύστημα της Google, το οποίο συνδυάζει διάφορες πληροφορίες και ακυρώνει το λογαριασμό.

Εκτός από αυτό, υπάρχει κάτι το οποίο βρίσκεται κάτω από την επιφάνεια, το οποίο είναι το Click Bombing. Αυτό το πρόβλημα έχει να κάνει με ανταγωνιστές ιστοσελίδων, οι οποίοι χτυπάνε ανελέητα τις διαφημίσεις αυτών που θέλουν να κάνουν ζημιά. Σε αυτή την περίπτωση ο αθώος εκδότης ακυρώνεται και χάνει όσα χρήματα υπάρχουν στον λογαριασμό του, χωρίς ποτέ να μάθει την αιτία.

Η καταγγελία αυτή αναρτήθηκε στη διεύθυνση: pastebin.com/qh6Tta3h

Ακολούθησε το Click Money στα Social Media και

μάθε πρώτος τα νεότερα στο Internet Marketing!