Οι τάσεις του Affiliate Marketing το 2013

Affiliate Marketing Trends

Το Affiliate Marketing είναι ένας χώρος που τείνει να εξελίσσεται διαρκώς παράλληλα με την τεχνολογία και να ακολουθεί συνεχώς νέες τάσεις. Τι θα δούμε λοιπόν το 2013;

1. Mobile Performance Marketing.

Αυτό που τονίζουν οι περισσότεροι Experts στο Affiliate Marketing, είναι η εκρηκτική άνοδος των χρηστών που σερφάρουν στο διαδίκτυο μέσω Smartphones και Tablets. Όπως ισχυρίζονται, το Mobile Traffic ανοίγει ένα νέο δρόμο με ευκαιρίες που πρέπει να εκμεταλλευτούν. Συνεπώς αυτή θα είναι η νέα τάση για το 2013.

Την ίδια άποψη φαίνεται να υιοθετεί και η Google! Πρόσφατα χιλιάδες αμερικάνικες επιχειρήσεις έλαβαν μια ταχυδρομική κάρτα από την Google μεταφέροντας το εξής μήνυμα: Your Customers are mobile. You can be too! Με το μήνυμα αυτό η Google ήθελε να τονίσει στον επιχειρηματικό κόσμο τη νέα τάση που παρατηρεί στις αναζητήσεις, μέσω των κινητών τηλεφώνων, οι οποίες έχουν αυξηθεί κατά 400% σε σχέση με το 2010!

2. Cross Channel Marketing.

Το Cross Channel Marketing, κατά τα επόμενα χρόνια, πρόκειται ίσως να αλλάξει τελείως τη λογική που ακολουθεί το Affiliate Marketing σήμερα. Η λογική ότι το Network ανταμείβει μόνο τον Affiliate που βρέθηκε πιο κοντά σε μια πώληση, δηλαδή το τελευταίο Affiliate Link που πατήθηκε, πρόκειται να αλλάξει με τη λογική των κουπονιών.

Αν αναλογιστεί κανείς ότι κάποιος διαλέγει τα προϊόντα που επιθυμεί να αγοράσει Online από τον υπολογιστή της δουλειάς του και ολοκληρώνει την πώληση από έναν άλλο στο σπίτι του, τότε γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι το τρέχον σύστημα με τα cookies δεν είναι δίκαιο. Το Cross Channel Marketing είναι η μέθοδος που θα άρει αυτήν την αδικία, είτε μέσω των κουπονιών, είτε με κάποια άλλη τεχνική διαδικασία.

3. Επέκταση.

Όσο οι Affiliates ψάχνουν για νέες ευκαιρίες πέραν της τοποθεσίας τους, τόσο τα Networks θα βρεθούν στη θέση να επεκτείνουν τις καμπάνιες τους, με συνεργασίες από άλλες αναπτυσσόμενες χώρες όπως η Αυστραλία, η Ρωσία, η Τουρκία κλπ.

4. Social Media Marketing.

Ο ρόλος που παίζουν τα Social Media στο Affiliate Marketing ήταν και είναι καθοριστικός. Η προτίμηση των Affiliates στα Social Media φαίνεται ότι θα είναι και πάλι στο προσκήνιο το 2013. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Affstat για το 2012, το 60% των Affiliates δήλωσε ότι χρησιμοποιεί τα Social Media για να οδηγήσει επισκεψιμότητα, ενώ το SEO έρχεται σε δεύτερη μοίρα.