Adsense: Τα 7 συστατικά της επιτυχίας

Adsense Tips

Οι επτά κυριότερες συμβουλές για να πετύχεις τα μέγιστα αποτελέσματα και κέρδη από τις διαφημίσεις της AdSense.

Το πρόγραμμα της AdSense σίγουρα αποτελεί έναν από τους καλύτερους τρόπους για να βγάλεις χρήματα από την ιστοσελίδα σου. Αν όμως είσαι ένας από αυτούς που τοποθέτησαν τις διαφημίσεις της Google και απλά περιμένουν να πέσουν τα λεφτά από τον ουρανό, τότε μάλλον ελπίζεις να γίνει ένα θαύμα! Μέχρι να γίνει αυτό θα μπορούσες να ακολουθήσεις ένα συντομότερο δρόμο, αυτόν της βελτιστοποίησης.

Για αυτό το θέμα έχουν γραφεί εκατοντάδες άρθρα και έχουν πουληθεί χιλιάδες Ebooks ή προϊόντα που υπόσχονται ότι θα σου αποκαλύψουν τα μυστικά της επιτυχίας για να κερδίσεις τρελά χρήματα στο internet. Όσο και να το ψάξει κανείς, θα καταλήξει σε ένα συμπέρασμα: Ότι υπάρχουν πράγματι κάποια βασικά συστατικά επιτυχίας και όλοι αναφέρονται ακριβώς στα ίδια.

1. Τοποθεσία AdSense.

Αν ρωτήσεις από ένα Γκουρού στο Real Estate να σου πει το μυστικό της επιτυχίας του, θα σου απαντήσει το εξής: "Location, Location, Location". Ακριβώς το ίδιο ισχύει και με την τοποθέτηση των διαφημιστικών πλαισίων σε μια ιστοσελίδα. Η τοποθεσία των διαφημίσεων παίζει τόσο καθοριστικό ρόλο, που χιλιάδες ιστοσελίδες σχεδιάζονται κατά τέτοιο τρόπο ώστε να ενσωματώνουν τις διαφημίσεις με το κείμενο με σκοπό να παρουσιάζονται ως ένα ενιαίο σώμα. Αυτή η μέθοδος φέρει ίσως τα καλύτερα αποτελέσματα, διότι μπερδεύει τον επισκέπτη και τον οδηγεί απευθείας πάνω στη διαφήμιση.

2. Μέγεθος - Χρώμα.

Το μέγεθος πάντα μετράει! Όσο μεγαλύτερο χώρο καταλαμβάνει μια διαφήμιση, τόσο περισσότερο ελκύει τον αναγνώστη για να κάνει ένα click και τόσο μεγαλύτερα έσοδα δημιουργεί. Η καλύτερη τακτική που ακολουθείται είναι να δοκιμάζονται όλα τα μεγάλα μεγέθη διαφήμισης, μέχρι να εντοπιστεί αυτό που αποδίδει καλύτερα σε κάθε ιστοσελίδα ξεχωριστά. Τα πιο δημοφιλή μεγέθη είναι τα εξής:

  • Rectangle 300 x 250 ή 336 x 280
  • Leaderboard 728 x 90
  • Skyscraper 160 x 600 ή 300 x 600

Όσον αφορά το χρώμα υπάρχουν δυο επιλογές που αποδίδουν εξίσου ικανοποιητικά. Επιλέγουμε τα ίδια χρώματα στο κείμενο και στα Links της διαφήμισης με αυτά της ιστοσελίδας. Αλλιώς επιλέγουμε έντονα χρώματα που σε συνδυασμό με ένα μονότονο χρωματικά τμήμα της ιστοσελίδας αποσπούν ιδιαίτερα την προσοχή.

3. Διαφημίσεις κειμένου ή εικόνας;

Εδώ επικρατεί μεγάλη σύγκρουση απόψεων. Η μια πλευρά υποστηρίζει ότι οι διαφημίσεις κειμένου είναι πιο ευέλικτες και μπορούν πιο εύκολα να ενσωματωθούν στο κυρίως σώμα της σελίδας, με σκοπό να παραπλανήσουν τον αναγνώστη και να προχωρήσει σε click, ενώ οι διαφημίσεις εικόνας "Φωνάζουν Διαφήμιση" και προσδίδουν ένα φτωχότερο παρουσιαστικό σε ένα site.

Από την άλλη πλευρά και σύμφωνα με το σύστημα του Adwords, όταν περιοριζόμαστε μόνο σε κείμενο ενδέχεται να χάσουμε τα πιο κερδοφόρα Bids των Διαφημιστών. Επίσης μια εικόνα έχει το πλεονέκτημα ότι δεν περνά ποτέ απαρατήρητη και σε συνδυασμό με ένα στοχευμένο περιεχόμενο τραβάει πιο αποτελεσματικά την προσοχή των επισκεπτών.

4. Μέγιστος ή ελάχιστος αριθμός διαφημίσεων;

Σύμφωνα με την κοινή λογική, όσο περισσότερες διαφημίσεις προβάλλουμε, τόσο αυξάνουμε και τις πιθανότητες για ενδεχόμενα click. Παρόλα αυτά σε πολλές περιπτώσεις είναι πιο αποδοτικό να προβάλλουμε λιγότερες διαφημίσεις, διότι έτσι αποτρέπουμε τους Διαφημιστές που πληρώνουν τα μικρότερα ποσά. Όταν ενεργοποιούμε το μέγιστο αριθμό διαφημίσεων, προβάλλονται ταυτόχρονα οι Διαφημιστές με τα μεγαλύτερα Bids και αυτοί με τα χαμηλότερα. Έτσι αν ένα click θα μπορούσε να αποδώσει πχ. 0,50€ - 1€ από τα Top Bids ενός μόνο πλαισίου, βάζοντας τα υπόλοιπα πλαίσια αυξάνουμε τις πιθανότητες των μικρότερων Bids γιατί είναι περισσότερα και μπορεί τελικά να προσφέρουν μόνο 0,05€ - 0,10€

5. Link Units.

Η προσθήκη ενός πλαισίου Link Unit έχει το πλεονέκτημα ότι δεν επηρεάζει τα Bids και μπορεί να προσφέρει επιπλέον έσοδα, αλλά προσδίδει το μειονέκτημα ότι ο χρήστης απομακρύνεται τελείως από την ιστοσελίδα, αφού οδηγείται σε επόμενη αναζήτηση περιεχομένου και πιθανόν με πιο εξειδικευμένο keyword. Παρόλα αυτά τα Link Units μπορούν αποφέρουν ακόμα και περισσότερα κέρδη ανά click σε σχέση με τις απλές διαφημίσεις κειμένου ή εικόνας, ιδίως όταν παρουσιάζονται ως μενού επιλογών με τα χρώματα και τη μορφή του κεντρικού μενού.

6. Ποιοτικό περιεχόμενο.

Το ποιοτικό περιεχόμενο θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι το Α και το Ω στο internet. Με πολύ καλό περιεχόμενο μπορεί κανείς να κερδίσει την εύνοια των αναγνωστών, αλλά και της Google. Ένα επιπλέον σημαντικό στοιχείο είναι ότι το περιεχόμενο επηρεάζει τα Keywords, άρα και τις διαφημίσεις που προβάλλονται.

7. Traffic + AdSense = Money $$

Η επισκεψιμότητα είναι σαφώς το κλειδί της επιτυχίας. Δεδομένου ότι τα κέρδη της AdSense προέρχονται εξ ολοκλήρου από την επισκεψιμότητα, η αύξηση των κερδών μπορεί ουσιαστικά να πραγματοποιηθεί γράφοντας μοναδικό περιεχόμενο και κάνοντας καλή προώθηση στα Social Media. Όσο και να βελτιστοποιήσει κάποιος τη σελίδα του, τα μεγαλύτερα αποτελέσματα έρχονται κατά κύριο λόγο αυξάνοντας την επισκεψιμότητα. Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάει κανείς είναι ότι:

Ποιοτικά άρθρα = δωρεάν επισκέψεις μέσω της Google = Money!

Social Media = δωρεάν επισκεψιμότητα και αναγνώριση = Money!

Ακολούθησε το Click Money στα Social Media και

μάθε πρώτος τα νεότερα στο Internet Marketing!