Δημιούργησε μια επιτυχημένη διαφήμιση στο adwords και αύξησε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις από την ιστοσελίδα σου!
Τι είναι το Adwords;
Το AdWords είναι μια υπηρεσία της Google επί πληρωμή και αποτελεί μια πολύ καλή επιχειρηματική λύση διαφήμισης στο διαδίκτυο. Το AdWords χρησιμοποιείται παγκοσμίως σε μεγάλη κλίμακα και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, αφού κάθε μέρα το ανακαλύπτουν και το χρησιμοποιούν αμέτρητες εταιρίες και όχι μόνο, σε όλο τον κόσμο. Αποτελεί μια φτηνή λύση διαφήμισης και σου επιτρέπει να ελέγχεις απόλυτα τα χρήματα που διαθέτεις για διαφημιστικούς λόγους. Τις χρεώσεις για τις διαφημίσεις τις καθορίζεις εσύ. Μπορείς να επιλέξεις εάν θα χρεωθείς για κάθε click στη διαφήμισή σου ή για κάθε εμφάνιση και πόσο.
Γιατί να επιλέξω να διαφημιστώ μέσω Adwords;
Έχει επιτυχία το Adwords;
Μέσω του AdWords μπορείς να προωθήσεις επιτυχημένα οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία στο χώρο του διαδικτύου. Η προβολή των διαφημίσεων γίνεται στοχευμένα, οπότε ουσιαστικά προβάλεις τη διαφημιστική σου καμπάνια σε αυτούς που αναζητούν το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία. Βασικό πλεονέκτημα είναι ότι αποφεύγεις να ξοδέψεις χρήματα για να διαφημιστείς σε ανθρώπους που πιθανότατα να μη τους ενδιαφέρει το αντικείμενό σου. Οπότε προσεγγίζεις με επιλεκτικό τρόπο τους πελάτες σου. Το κόστος διαφήμισης βρίσκεται απόλυτα υπό τον έλεγχό σου και είναι ελάχιστο σε σχέση με την τηλεόραση ή το ραδιόφωνο. Πολλές εταιρίες έχουν δηλώσει ότι έχουν πραγματοποιήσει τους επαγγελματικούς τις στόχους μέσω της υπηρεσίας του AdWords.
Που προβάλλονται οι διαφημίσεις του Adwords;
Οι διαφημίσεις του AdWords προβάλλονται είτε στην κεντρική σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης (search) της Google, είτε σε ιστοσελίδες και blogs που χρησιμοποιούν την υπηρεσία adsense, είτε ενσωματωμένες σε video στο YouTube. Η διαφημιζόμενος έχει τη δυνατότητα επιλογής του τρόπου προώθησης.
Τι είναι οι λέξεις κλειδιά;
Λέξεις κλειδιά είναι οι λέξεις ή οι φράσεις που επιθυμείς να παραπέμπουν στην ιστοσελίδα σου , μέσω εμφάνισης της διαφήμισής σου, όταν πληκτρολογηθούν στην αναζήτηση της Google.
Για να εμφανιστεί μια διαφήμιση πρέπει να ορίσεις ποιες λέξεις κλειδιά θα την ενεργοποιούν. Επίσης μπορείς να ορίσεις για κάθε λέξη κλειδί διαφορετικό κόστος ή ένα ποσό ανεξάρτητα από την κάθε λέξη κλειδί.
Πως λειτουργεί η δημοπρασία στο Adwords;
Κάθε διαφημιζόμενος επιλέγει ένα ποσό χρέωσης ανά click για κάθε λέξη κλειδί. Ο διαφημιζόμενος ο οποίος διαθέτει το μεγαλύτερο ποσό, θα εμφανιστεί πρώτος. Ακολούθως θα εμφανιστούν και οι υπόλοιποι ανάλογα με το ποσό που διαθέτουν. Η δημοπρασία στο AdWords διαμορφώνεται και εναλλάσσεται συνέχεια, αφού ο κάθε διαφημιζόμενος μπορεί να αλλάξει το ποσό όσες φορές το επιθυμεί. Το AdWords δίνει επίσης τη δυνατότητα να γίνεται αυτόματα η προσφορά στη δημοπρασία με το μέγιστο δυνατό ποσό, έτσι ώστε να εξασφαλίσεις σίγουρα και χωρίς κόπο μια θέση στην πρώτη γραμμή της πρώτης σελίδας αποτελεσμάτων, αλλά σίγουρα ξοδεύοντας πολύ περισσότερα χρήματα σε σχέση με το χειροκίνητο τρόπο.
Πως θα εμφανιστεί η διαφήμισή μου στην πρώτη σελίδα;
Επιλέγοντας ένα ποσό κόστους στις λέξεις κλειδιά, το AdWords αρχικά θα πραγματοποιήσει μια προσομοίωση προσφοράς και θα σε πληροφορήσει για την πιθανή θέση της διαφήμισής σου, σε σχέση με τους ανταγωνιστές σου. Για να εμφανιστεί η διαφήμισή σου στην πρώτη σελίδα, θα πρέπει να έχει μέση θέση κάτω από 8. Μετά από μια μέρα, αφού υπάρξουν αποτελέσματα, θα έχεις μια ξεκάθαρη εικόνα για τη θέση της διαφήμισης. Μπορείς να αυξάνεις το κόστος σιγά σιγά μέχρι να βρεθείς στην πρώτη θέση, όπου θα έχεις και τα καλύτερα αποτελέσματα. Αν το ποσό που διαθέτεις είναι χαμηλό, σε σχέση με τους ανταγωνιστές, τότε το AdWords θα σε πληροφορήσει ότι η διαφήμισή σου δεν εμφανίζεται. Αυτό επειδή μπορεί να υπάρχουν δεκάδες άλλοι με καλύτερες προσφορές. Άρα θα πρέπει να εμφανιστούν όλοι οι άλλοι πρώτα και μετά εσύ.
Γιατί δεν προβάλλεται η διαφήμισή μου;
Αρχικά θα πρέπει να ελέγξεις αν δεν έχει μηδενιστεί το υπόλοιπο του λογαριασμού σου. Μετά θα πρέπει να ελέγξεις αν το ποσό που διαθέτεις στις λέξεις κλειδιά θα μπορούσε να τοποθετήσει τη διαφήμισή σου σε μια καλή μέση θέση. Υπάρχει περίπτωση, οι λέξεις κλειδιά που επέλεξες να χρησιμοποιούνται σπάνια, οπότε θα πρέπει να προσθέσεις περισσότερες ή να τις προσαρμόσεις καλύτερα. Μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια είναι αυτή όπου αντιστοιχούν τα περισσότερα κλικ ανά εμφανίσεις. Στην περίπτωση που η διαφήμισή σου εμφανιστεί χιλιάδες φορές χωρίς κανένα κλικ, τότε θα χάσει την αξία της και θα υποβαθμιστεί από το AdWords, θεωρώντας ότι δεν αποδίδει και ούτε πρόκειται να αποδώσει. Αυτό που πρέπει να κάνεις, είναι να δημιουργήσεις μια καλύτερη διαφημιστική καμπάνια.
Τι είναι η προεπισκόπηση και διάγνωση διαφημίσεων;
Είναι ένα εργαλείο του AdWords που σου επιτρέπει να γράψεις μια λέξη κλειδί στην αναζήτηση της Google και μέσα από μια προεπισκόπηση να αναζητήσεις τη διαφήμισή σου, έτσι ώστε να διαπιστώσεις εάν εμφανίζεται και σε ποια θέση. Το AdWords προτείνει αυτό το εργαλείο για αναζήτηση μιας διαφήμισης, διότι δεν επηρεάζει την αναλογία click / εμφανίσεων.
Τι είδους διαφημίσεων μπορώ να προωθήσω στο Adwords;
Οι διαφημίσεις μπορεί να είναι σε μορφή κειμένου, εικόνας, ή video. Στις διαφημίσεις κειμένου επιλέγεις ένα τίτλο, μια σύντομη περιγραφή και τη διεύθυνση url. Στις διαφημίσεις εικόνας μπορείς να τοποθετήσεις μια εικόνα που έχεις δημιουργήσει εσύ, ή μπορείς να χρησιμοποιήσεις το ενσωματωμένο εργαλείο δημιουργίας διαφημίσεων προβολής που σου παρέχει δωρεάν το AdWords. Τα μεγέθη των εικόνων που μπορείς να επιλέξεις είναι τα παρακάτω:
Για να προωθήσεις μια διαφήμιση video μπορείς να χρησιμοποιήσεις το εργαλείο δημιουργίας διαφημίσεων προβολής του AdWords, όπου επιλέγεις το πρότυπο και δημιουργείς το διαφημιστικό σου video. Επίσης μπορείς να τοποθετήσεις τη διαφήμισή σου σε ροή video, διάρκειας 15 ή 30 δευτερολέπτων, η οποία θα εμφανίζεται σε video άλλων χρηστών. Μια άλλη δυνατότητα που παρέχει το AdWords είναι η ενσωμάτωση μιας στατικής εικόνας διαφήμισης σε video άλλων χρηστών.
Κουπόνι Adwords
Μια πρώτη γνωριμία με το Adwords γίνεται συνήθως με ένα κουπόνι δωρεάν διαφήμισης αξίας 75 ευρώ. Η διαδικασία για να κερδίσεις τα χρήματα από το κουπόνι του Adwords είναι πολύ απλή: Αρχικά πληρώνεις ένα ποσό μεγαλύτερο από 25 ευρώ στο Adwords για να ξεκινήσεις να διαφημίζεσαι. Όταν εξαντληθούν τα 25 ευρώ, τότε αυτόματα μπαίνουν στο λογαριασμό σου άλλα 75 ευρώ. Στην ουσία πληρώνεις 25 ευρώ και έχεις στη διάθεσή σου 100 ευρώ για να διαφημιστείς.